Harley-Davidson® introduserer en ny mellomvektsutfordrer som kombinerer klassisk Sportster®-silhuett med den sofistikerte ytelsen til Revolution® Max 975T-motoren. I tillegg til den allerede vellykkede blandingen av stil, bekvemmelighet og teknologi som finnes i Nightster™, gir oppgraderinger og nye funksjoner på den nye Nightster™ Special en uovertruffen motorsykkelopplevelse for en ny generasjon Sportster®-førere.
Motorsyklene som vises kan variere visuelt etter marked, og kan være forskjellig fra motorsyklene som produseres og leveres. Ta kontakt med din lokale forhandler hvis du ønsker å vite hva som er tilgjengelig i ditt marked.
Lengde | 2265 mm |
Setehøyde | 688 mm |
Setehøyde, uten last | 705 mm |
Gaffelvinkel | 30 |
Forsprang | 137 mm |
Akselavstand | 1556 mm |
Dekk, fremre spesifikasjon | 100/90-19 57H |
Dekk, bakre spesifikasjon | 150/80B16 77H |
Bensinkapasitet | 11.7 l |
Oljekapasitet (m/ filter) | 4.5 l |
Vekt, levert | 211 kg |
Vekt, kjørbar | 219.08 kg |
Motor | Revolution® Max 975T |
Sylinderdiameter | 97 mm |
Slaglengde | 66 mm |
Slagvolum | 975 cm3 |
Kompresjonsforhold | 12:01:00 |
Drivstoffsystem | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Eksos | 2-into-1; catalyst in header |
Primæroverføring | Gear, 49/89 ratio |
Girutveksling (totalt) 1. | 12.21 |
Girutveksling (totalt) 2. | 9.022 |
Girutveksling (totalt) 3. | 6.994 |
Girutveksling (totalt) 4. | 5.641 |
Girutveksling (totalt) 5. | 4.731 |
Girutveksling (totalt) 6. | 4.131 |
Motor dreiemoment testmetode | J1349 |
Dreiemoment | 95 Nm |
Dreiemoment for motoren | 5000 |
Horsepower | 89 HP / 66 kW @ 7500 rpm |
Nedbrekksvinkel, høyre (grader) | 32 |
Nedbrekksvinkel, venstre (grader) | 32 |
Drivstofføkonomi testmetode | Estimated City/Hwy |
Drivstofføkonomi | 4.5 l/100 km |
Felg, foran | Aluminum cast, satin black |
Felg, bak | Aluminum cast, satin black |
Bresmser, kaliper | Front: axially mounted, 4-piston caliper; Rear: floating, single piston caliper |
Front fork | 41mm SHOWA Dual Bending Valve conventional forks. Aluminum fork triple clamps. |
Rear shocks | Rear suspension is dual outboard, direct-acting (no linkage) emulsion technology shock absorbers with coil springs and a threaded collar for pre-load adjustment. |
Brakes, type | Front: single rotor, floating, hub - mounted; Rear: solid uniform expansion rotor |
Type | Color TFT |
Spesifikasjoner for hodesett (hvis aktuelt) | Bluetooth |
Språk | Arabic Chinese (Simplified/Traditional) Czech Danish Dutch English (default) Finnish French (Canada/France) German Greek Hungarian Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese (Portugal/Brazil) Indonesian Russian Slovak Spanish (Mexico/Spain) Swedish Thai Turkish Vietnamese |
Hands-free Mobile Phone - via Bluetooth | Standard |
Voice Recognition Languages: Phone functions only | Phone dependent |
Språk for talegjenkjenning: radio/media/navigasjon | Phone dependent |
Text-to-Speech (TTS) Languages | Phone dependent |
Førerstandard | Headset function only |
Vehicle information screen | TPMS, Engine temp, Battery Voltage, Ambient Air Temp |
USB | Charging and Instrument update, USB-C, 5V, 3A |
Bluetooth | Phone/Media Supported |
Vivid Black |
Black Denim |
Industrial Yellow |
Bright Billiard Blue |
Harley-Davidson gir deg den best mulige kjøreopplevelsen på veien. Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg den best mulige opplevelsen på nettsiden vår. Ved å fortsette å være på nettstedet, godtar du våre retningslinjer. Les om våre retningslinjer for bruk av informasjonskapsler her.
OK